Monday, May 4, 2009

Musa mahu 1Malaysia dihayati

SEMPORNA: Ketua Men-teri Sabah Datuk Seri Musa Aman menyeru agar semua pihak terutama pemimpin dan penjawat awam menghayati sepenuhnya konsep 1Malaysia, Rakyat Didahu-lukan, Pencapaian Diutama-kan yang diilhamkan Per-dana Manteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Beliau berkata penghaya-tan dan komitmen bagi men-terjemahkan konsep 1Malay-sia adalah perlu bagi memastikan kejayaan perkhidmatan kerajaan kepada rakyat.
“Rakyat merupakan pe-langgan utama kerajaan dan oleh itu mereka berhak mendapatkan yang terbaik daripada perkhidmatan kerajaan.

wakaka...mau dihayati macamana tu datuk...dihayati ni macam makan kuih pau ka..atau minum montoku...wakaka
rakyat berhak mendapatkan yang terbaik daripada perkhidmatan kerajaan...jangan cakap banyak datuk...cuba pigi jabatan tanah...tunggu berapa lama mau tunggu urus tukar nama tanah sendiri...atau pigi jabatan lain...mau jumpa bos tunggu dari pagi sampai tengahari...belum tentu jumpa...last kena suruh datang besok...alasan dibagi mesyuarat...macam ini 1malaysia...wakaka

2 comments:

panglimapitas said...

kritikan ko memang bagus...
tapi perlu ada pengukuhan..pengkritik seperti awak mesti ada cadangan untuk penambahbaikan demi untuk rakyat sabah khusunya..kalu gue mau mlihat sabah seiring dengan arus perdana..kan itu lebih bagus selaku rakyat menyumbang kan idea ke arah kemajuan.. semua rakyat jelata!!!! Bagi saya SABAH sudah jauh membangun dr sebelum ini. sepatutnya kita bersyukur dan berterima kasih kpd kerajaan yang memerintah BN!!!!!!!!!!!!!!
TQ

panglimapitas said...

Hidup MUSA AMAN!!!!!!!!!!