Tuesday, March 10, 2009

Saya tanding Naib Presiden untuk perkasakan Umno, kata Shafie

9th March, 2009

SANDAKAN: Menteri Perpaduan, kebudayaan, Keseniaan dan Warisan Malaysia, Datuk Seri Haji Mohd Shafie Apdal berkata, penyertaannya dalam perebutan Naib Pre-siden Umno dalam pemilihan parti itu 25 Mac ini lebih kepada mahu memperkasakan parti itu sebagai parti yang dihormati rakyat berbilang kaum.


Beliau berkata, selain sebagai Naib Presiden kelak beliau mempunyai peranan yang cukup untuk membantu presiden parti, Umno akan menjadi terus dihormati menerusi peranan dan matlamatnya membangunkan negara.


“Namun pada saya pemilihan kali ini satu persaingan yang sihat secara keluarga… Hanya dengan pemilihan ini kita dapat memperbaiki dan memperkasakan kedudukan kita menerusi azam dan kesungguhan untuk terus memperkuatkan kedudukan Umno,” katanya dalam sidang media selepas Majlis Pelancaran Program Merakyatkan Seni dan Budaya dalam Mem-perkasakan Perpaduan Bersama di Padang Ban-daran Sandakan di sini petang kelmarin.


Program itu dirasmikan oleh Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Haji Aman yang diwakilkan kepada Timbalan Beliau, Datuk Raymond Shu Kiah.

wakaka...haiya latuk, mau kasi perkasa pokok sulah mau leput ka?...wakaka...inda payahlah latuk ini pokok sulah mau tumbang lo...tunggu pilihanlaya akan datang lo...ini pokok gelenti jadi beluti lo...wakaka
Latuk punya hujah indada isi...semua ulang rais yatim punya cakap lo...haiya latuk, itu rm sulah bagi sama pewakilan ?...wakaka
apa pasat itu musang talak datang...kasi wakil sama wakil bebas...haiya dia inda sokong latuk ka?..wakaka

No comments: